Rödhökarna mot Mora

Tänkte besöka Malmö Arena i em. Malmö möter Mora och det kan väl vara en lämlig match för mitt första besök i detta hockeytempel. Rätt höga förväntningar på arenan, hur det går i matchen skiter jag nästan i. Klart jag vill att Malmö skall vinna men efter oförmågan att göra mål i fredags är jag tveksam. Mora har ju ändå spelat i Elitserien, det borde ju spela in.

Vi får se hur det går, 16:00 är det iaf dags !

Grannens bror och någon mer var här och hämtade husvagn och bil, vi misstänker att han sitter inne efter polisens husrannsakan i November. De är lite allmänt skumma, huset var utlagt till Exekutiv auktion men den är numera inställd. Vi får väl se hur historian fortsätter. Hade verkligen varit skönt om någon annan köpt det för grannens kamrater är väl inte alltid från samhällets toppskikt om man säger som så. Kan också nämna att det emellanåt varit väldigt livat.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0