Semla

nummer 2 trillade ned i magen idag, fick kompensera för att jag var dålig i måndags när jag fyllde. Fick dåligt samvete att jag inte köpte ngn till J&C. De är ju ändå bland dem jag "umgås" mer med på kontoret. Man måste ju bara dra gränsen någonstans.....

Annars seg dag, ont i huvudet och antagligen feber fortfarande, dock bara en sådan där seg som aldrig ger med sig. hade det varit på "riktigt" hade jag legat däckad i sängen

Finland var som vanligt, hade dock sällskap av en Nestlékollega vid maten, ringde henne när jag kom fram. Kul att prata med, stackarn är allergisk och kan inte äta någonting som hon inte med säkerhet vet att det inte vidrört ngt allergent, suck.

Orkar inte ta tag i någonting just nu, skall vila huvudet lite, handboll senare, hoppas på en spännande match. Undrar bara om svenskarna verkligen klarar av det här, Kroatien är inte auu leka med på hemmaplan och allt.

Bilen ren och fin också, handtvätt, dammsugning och polering hos proffs, klart värt de 250 som det kostade, skulle sett hur bilen såg ut innan, förfärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0