Service

Så äntligen kom det hit någon och tittade på frysen, antagligen en ispropp där med, hela botten var en stor isfläck. Man känner sig lite dum eftersom man egentligen borde fattat det själv. Dock, hur skall jag veta hur allt hänger samman, att inte frysen kan hålla kylan när den inte kan avfrosta och att det ser ut som det gör. Nu har jag dock studerat noga hur han skruvade isär, tog bort is med varmvatten med hjälp av en spruta (smart). Fick dessutom gått igenom frysen och sorterat in allt lite bättre, blev riktigt prydligt, hoppas nu allt håller sig som det är just nu, så fint.

Riktigt nöjd med min arbetsdag, till och med lämnat in PDG pappren en dag i förväg, det är framförhållning.

 Imorgon är det grabbkväll hemma hos en kollega, hoppas E kommer dit också, fast han kanske skall vara hemma och mata hästen ;-)

Det bästa med att arbeta hemma är att man är hemma och slipper ta sig hem, nu kan jag göra vad jag vill och det är nog duscha.

Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0