Spelkväll

I fredags blev det så spelkväll hemma hos kollegan A, vi blev 5 och det var en trevlig kväll på alla sätt. En klassiker har blivit att vi äter på Cutty Sark, livräddaren för min del, gött !

J tog hem storkovan 2 ggr om i pokern, suck. Fifa är inte rikigt min grej och GH var skoj. När de andra lämnade gick A och la sig medans jag och hans sambo L satt uppe till 3 och pratade. Jädrans trevlig tjej !

Fick äggröra och bacon till frukost, en god start på dagen. A&L skulle iväg och hälsa på valpen så jag drog till Acus kul där det slappades, simmades, bubbelbadades, solades och bastades. Det var en sådan där skön lördag när allt bara var rofyllt, rå om sig själv och må bra. Åt sedan årets första Semla och en fralla innan jag tog bussen ut till svärmor. Tillsammans med H tog vi sedan åter bussen till stan och åt en förträfflig middag på plockepinn, rekommenderas starkt, vilken mat !!!!

Sedan hem till den lilla blonde majoren för lite mingel och tilltugg, slutligen bussen till Svärmor igen där hundarna väntade. Somnade osövd....

Skönt att komma hem på eftermiddagen idag, har ju inte varit hemma på hela helgen.

Vedan börjar ta slut, dags att undersöka vart man kan köpa mer. Visst man överlever på de 18 som det är hemma vid kyligt ute men det är inte särskilt mysigt.

Vid 17 är det Manch U vs Chelsea och senare Roma vs Milan, fotboll 'r bara för underbart.

Cu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0