Suverän tennisträning

10-11 var det åter dags för tennisträning, stora förväntningar på att det skulle vara bättre än förra säsongen. De infriades med råga, övningarna precis perfekt utformade på den nivå vi befann oss. Jag kanske är den sämsta vilkrt passar mig utmärkt, jag måste kämpa på varje boll, skitkul. Många fina dueller och efteråt en skön känsla av att vara nöjd, trött och varm efter träning, dusch och bastu. Perfekt tid också, kommer ju upp på morgonen i hyfsad tid och hela dagen är inte förstörd.

Enda smolket var väl att jag fortfarande är förkyld i kroppen och hostan men den skall väl släppa nu när man är igång igen. Faktiskt lite småtrött nu så man kanske skulle ta en lite tupplue innan v75

K&K bjuder in till 19:00, också perfekt tid, man skall ju hinna njuta av lördagen.

Letar lite film, se om det har dykt upp något spännande

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0