Vad gör vi?

Budskapet är så jävla sant

Vi i den rika världen ofta ser att det finns många problem och folk som har det sämre men vi gör just BARA det, konstaterar.

Vi gör aldrig någonting åt det utan fortsätter våra patetiska liv

Vet inte ännu vad jag skall göra år det men det är inte helt omöjligt att jag faktiskt skall ta tag i det

Svält, krig, hungersnöd, utnyttjande av minderåriga jag vill hjälpa till.

Tror att man kan bidra mer än man tror, man måste dock göra sig av med allt materialistiskt i sitt liv och ge sig hän. Jag undrar om man inte varit lyckligare då. Livet är som ett jävla hjul och du springer bara runt runt runt

NEJ, STOPP, JAG VILL INTE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0