Duktig

Så skönt det är varenda gång man varit på återvinningsstationen, bli av med allt mög som man haft liggande. Burkar, plast, kartong mm, det blir en del....

Vovvarna fick titta på medans husse slet med de olika behållarna, matte passade på att jobba.

I fredags var det fest, var hos V&G i Landskrona och förpartade lite innan vi åkte iväg till helsingborg och festival. Som vanligt alltid roligast innan man åker och under tiden man åker, sedan blir alla uppslittrade, Jag sprang på en arbetskamrat och kopierade snyggt hans stämpel, roade mig på dansgolvet ett tag och kom därefter på att jag var duktigt slirig och kanske borde ta mig hem medans jag kunde. Efter många om och men och med hjälp av H i telefonen kunde jag reda ut när tåget skulle gå, blev hämtat på stationen. Hon är snäll och söt min sambo. Jätteroligt att träffa V&G igen, har inte sett dem på närmare 1½ år och då vinkade vi till varandra genom rutan på tåget som stod på Köpenhamns huvudbangård.

Igår var jag bara seg, vaknade till liv först när vi handlade på eftermiddagen, kallt som f inne på Willys. Oxfilé, potatisgratäng och sallad, man tackar. Betydligt piggare idag, ska ta tag i vedhuggning.

Kan nu börja ana semester, nu är det "bara" 5 arbetsdagar kvar och den här veckan kommer gå fort. YES ! Som jag ska vara ledig sedan, bara älskar ledighet

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med om att förfesten alltid är roligast, nästan iallafall. Sen när man kommer ut blir man av med folk.. det var jag & sofie till slut. Maria ville hem och lägga sig.



Det var verkligen kul att träffa dig, det var sjukt länge sen!



Nu skall jag snart åka till lund och träffa min mamma, trots jag är bakfull. Kramis

2009-07-28 @ 10:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0