Extra semesterdag & Kreta

Jaha, torsdag imorgon då, skönt, jag har bett om en extra semesterdag, måste göra ngt konstruktivt en dag och det gör jag inte på kontoret för tillfället. Konstruktivt i det här fallet bli sol och bad, mycket bättre än att glo på en skärm och vänta på att det dyker upp mail i inboxen. Tror det gick 3 timmar mellan några av mailen idag och då var det ändå bara saker som inte skulle åtgärdas, blä. Vet att jag kommer få äta upp den här lugna perioden i höst men det får vara så

Igår cyklade jag ned till havet och njöt av bad och sol en stund, havet är terapi för själen, helt underbart. Idag var det samma sak, inhandlade nya badbyxor (mycket fräcka) samt  en handduk och drog ned till Barsebäcks Camping och doppade mig, eller jag simmade faktiskt, så skönt var det. Därefter hundhämtning och lite pysslande hemma innann grilllen tändes och ryggbiffarna grillades. H var på after work och skulle bli hämtad, trodde jag, helt plötsligt var hon hemma. Trevligt, synd att jag inte såg mitt SMS, då kunde jag tagit ett glas vin tidigare....

Igår bokade vi Kretaresa, ska bli hur kul och skönt som helst att dra iväg den 20:e Augusti, stannar ca 5km från Chania. Varken jag eller H har varit på Kreta innan men det verkar lovande, blir perfekt avslutning på semestern.

Stackars Kalmar förlorade första kvalmatchen mot ett ungerskt lag trots fint spel, man måste dock sätta sina chanser.

Kommer trots lediga dagen gå till sängs tidigt idag, var av någon anledning vaken inatt utan att kunna somna om. Nu ska vi dock avverka sportnytt !



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Bild på de nya badbyxorna tack ;-).

2009-07-16 @ 18:39:48
Postat av: cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare :) lycka till! ♥

2009-07-16 @ 19:06:54
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mår du idag då? :)

2009-07-16 @ 19:25:44
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0