Ingen riktig glädje

Surfar, surfar och surfar lite tid och ja, jag sitter på jobbet. Trodde värsta "semestertristessen" var förra veckan men det är helt klart den här. Igår var jag bara allmänt hålögd och trött efter en natt med stötvis sömn och mycket snurrande runt i sängen, blev lite bättre efter en springtur hemmavid när vi kom hem. Sedan pest igen när inte Malmö FF kunde trycka in det där målet som de så väl behövde, suck. Skönt att jag inte gav mig iväg till matchen, duktigt osocial och dessutom regnade det satan

Idag har jag nog inte "jobbat" mer än ett par minuter, saknar fullständigt motivation och glädje. 4 veckor semester kommer göra under, nu är det "bara" 8½ dag kvar.....Yellow startar på Jägers ikväll, som det sett ut på sistone vet man inte hur det kan gå, mest nöjd om hon håller sig på benen och inte galopperar.

22 minuter till kaffet, fika en 30 minuter och sedan ska man bara döda 1½ timme till. Må det hände ngt i min mailbox imorgon, det här känns något meningslöst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0