Sitter av tid

Gäsp, suck, stön, trist.

Sitter av den sista tiden tills klockan slår 15:24 så att jag kan ge mig av och plocka upp H. Inhandlat det sista till fickspettsmarinaden, tror det blir riktigt smaskiga spett med lax, torsk, pilgrimsmusslor, squash och svamp. Till det en matig sallad och vin givetvis. Ska bli kul att träffa C&A igen, har säkert inte träffat dem sedan vi slutade högskolan 1998, alltså 11 år sedan, helt sjukt när man tänker efter.

I övrigt min favorit i helgen, barnkalas....Nåja händer inte så ofta. Skall väl bli lite sådär väder så vi får väl se om det blir picknick eller inte. Söndag inga planer, jobbar ju ett tag till (10 fuck..g dagar) så det gäller att ha annat som hägrar på em. Måndag fotboll, tisdag Yellow på Jägers och så ska man väl träna lite också

Nä nu skiter jag i det här, chefen gick just :-)

Trevlig helg
/Stiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0