Snart helg och 6½ arbetsdag kvar

6 ½ det är många dagar, men ändå inte så jävla farligt. Öken på jobbet, inget händer, igår jobabde jag faktiskt hela dagen, duktig. Idag väntar jag in lunchen och sedan är det tennis med AW klockan 15, må det hålla upp, ser positivt ut, solen tittar fatiskt fram bakom molnen

Nästa vecka kommer antagligen gå fort, fotboll måndag, Hugo Åbergs på tisdag, packa onsdag, P&A kommer på torsdag och på fredag drar vi till Öland.

Snart helg, blir väl lite sådär i och med att H har jour och då kan vi inte göra vad vi vill (eller klart, jag kan ju....)Skulle egentligen till Helsingborg på fredag men det är inte längre säkert att det blir av, hatar semestertider på det viset, alltid nya planer för dem som är lediga. Kanske finns anda möjligheter, vi får se

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja visst, fest i Landskrona.. ut på någon pub och sen vidare till hbg. Sugen?:)

2009-07-23 @ 13:10:54
Postat av: VeronicA

Heelllo, jag sms dig idag men fick inget svar. Kanske inte kom rätt?

Vi skall förfesta i Landskorna hos Gustavs föräldrar id eras hus. Du/ni är mer än välkomna bort. Hade varit kul för det var 100 år sen man såg dig :)

Sen skall vi till hbg senare.

kramis

2009-07-23 @ 23:53:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Heej! Ingen aning vilket nummer jag har men du måste bytt nyligen! Har du kvar mitt nummer 0709-223623!

Då ses vi senare ! Sweeet! Kram

2009-07-24 @ 09:25:41
Postat av: Anonym

Fel nummer 0709-223613

2009-07-24 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0