Svettigt - 2 arbetsdagar kvar

Nu börjar det bli verklighet, nu är det verkligen bara 2 arbetsdagar kvar innan vi drar på semester en månad. Det är nästan för bra för att vara sant, konstaterade tyvärr idag att sommaren är ungefär som förra året så här års. Visst är det fint, men det är inte den där enorma värmen ute. Det är antaligen rätt så tur att vi har vår Kretaresa v34-v35, då blir det bränna, bränna som gäller. visst vill jag ha sol och varmt fast egentligen, bara jag får vara ledig så skiter jag i vilket

Lite svettigt  att hinna med allt på jobbet, hur mycket som helst som ska på plats innan man går. Kan tänka mig hur det ser ut när man är tillbaka - KAOS. Skönt ändå att det inte blev ännu en drönarvecka, det hade jag inte fixat.

Nu blir det hem och dammsuga huset, får besök imorgon, trevligt.

CU

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nej jag har inget alls att göra däremellan ! Du får boka upp den 23 januari 2010. Examensfest i landskorna, då vill jag att du kommer !:)



Klart du får lösenordet, påminn mig på facebook eller via mail. kramis

2009-07-29 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0