Time flies !

Sista inlägget för nära 6 dagar sedan, helt otroligt, får skylla på...Ja det är en bra fråga. På jobbet är det riktigt trist, kanske får 5-6 mail om dagen jämfört med 25-35 en "vanlig" dag, kanske skulle vara skönt i vanliga fall men inte nu när dessutom Finland är lediga. Än så länge överlever jag men 14 ½ dag till? Skit samma, jobb är bra att ha för att kunna göra allt annat kul :-)

Päronen på besök i helgen, fick göra en insats i torsdags för att få allt acceptabelt, borde egentligen göras oftare, blir väldigt fint.... Trevligt att ha dem på besök, mor har aldrig varit där förrut och jag tror hon gillade vår bosättning. Passade på att utnyttja deras bil med drag för att få undan allt trädgårdsavfall och gamla grenar som legat länge. Blev hur bra som helst. I lördags var vi på Fredriksdalsteatern och såg sommarens Eva Rydberg uppsättning. Var jätterolig, mycket lyckat tolkning och som vi garvade. 



Igår var vi mest trötta men lite vedklyvning fick jag till iaf, fick ny slägga och kil av mor och far, gick som en dans att hugga med hjälp av de verktygen.

Kvällen spenderades på Spice i Malmö där jag och några polare kollade på BP mot Malmö, vet inte vad jag ska tycka men det som skrivs är alltför sant. Spelarna vågar/vill/orkar inte kilva fram och visa att vi är minsann MFF, oss ska ni ha svårt att slå!!! Ngt seg idag, blev en öl eller två igår, ska försöka vakna till liv innan eftermiddagens drabbning i tennis. MÅSTE bara slå min kollega, tror jag har en hyfsad chans, tennis ska inte vara hans starkaste gren.

Jobba, nej tomt i mailboxen, väntar på uppgifter från en kund. Har pratat med P vars hund hade haft diareé hemma, Shit kan väl säga :-) Han och A kommer ned ngn gång under v31, vi jobbar ju men vad fan, bara trevligt att umgås.

Dags att leta upp sportdelen och kolla hur de såg på matchen

Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för alla dina fina kommentarer, tyvärr hade jag ingen iphone med mig till hultsfred och glad är jag för det. Hade min fylle mobil som är halv sönder samt kamera. Släppte bloggen där för ett tag och det är jag glad för, nu skall jag bara försöka ta upp bloggandet igen:)



hoppas allt är bra. Kram

2009-07-13 @ 22:26:23
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Avvaktar lite med lösenordet men du skall verkligen få lösenordet ;)

Hoppas allt är bra, själv vaknade man stor förskyld och ont i halsen.. typiskt festival symtom.

NU skall jag göra mig i ordning och åka till Kristianstad med annelie.

Kramis

2009-07-15 @ 09:59:10
Postat av: Veronica

Glömde skriva namnet

2009-07-15 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0