Ge dig inte på fel person

Igår var en mörk dag på jobbet, började alldeles utmärkt men när jag kom i maildiskusion med finansavdelningen brakade det mesta samman. Visade sig att de trodde att de skulle få sina OP volymer för 2010 redan nu, jag svarade att jag kan vara klar i mitten till slutet på nästa vecka. Då säger finanschefen att det är inte acceptabelt och att frågan måste eskaleras om det inte går att få fram till måndag. Dessutom skall jag ge en förklaring till att jag är sen. HALLÅ ! Jag sen, mot vilken dealine då??? Det har aldrig nämnts och jag har aldrig sett ngt skrivet. Blir man trött eller? Det sista mailet jag får är riktigt bitskt, där sägs i princip att jag inte är intresserad av att lösa problemet, vad fan tror männsiskan att jag gjort hela dagen. Jag hade aldrig sagt att det tar 1-1½ vecka om det inte gör det. SUCK. Tonen i mailen är sådan att jag verkligen tar illa vid mig och ett par kollegor som finns på CC bara suckar. Skall kanske nämnas att liraren ifråga är fransman och de har inte riktigt rätt attityd...Jag stängde ned och gick hem, fortsatte jobba lite på kvällen efter att ha huggt lite ved, riktigt bra sätt att avreagera sig på. Idag var jag uppkopplad redan strax efter 06 och fortsatte, riktigt trist jobb, det skall dock bara göras. Vid 15 kopplade jag ned och for in mot stan, då ringde högsta hönset. Jag fick lite medhåll och det känns skönt, jag släpper det där nu men jag vet ngn som aldig står särskilt högt i kurs hos mig längre.....

Tennisen som jag var på idag var kanon, två timmar, mer eller mindre spel hela tiden och mot slutet 30 minuter bollmaskin, grymt fräckt, fick steppa på stegen under tiden vi väntade på vår tur, jobbigt....
Tyvärr så kände jag av min tå som jag i vanlig ordning sparkade i en dörrpost idag, ajajaj, nu är den blå och dunkar, fick köra hem utan sko.

inte ofta man kilar till sängs den här tidan (22:45) men det tänker jag göra nu, helt färdig.

Over and out !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0