Grått skägg och trav

39 mil senare, varit en vända till Tingsryd och åter, lite långt för en 7:e plats men ack så trevligt att se henne igen, hon är för go vår tjej (Yellow Bird alltså). Andra roliga lopp att spela i och oddsen var sjuka, som det kan bli på en sådan liten bana med låg omsättning. Gör jag gärna om men kanske inte T&R på en och samma dag....

Nu är jag konstaterat gammal, efter 6 dagar utan rakning har jag gråa skäggstrån bland de mörka svarta, under hakan, det är jag och Kito. Lite fåfäng som man är så lär man ju raka sig oftare efter det konstaterandet, H blir iaf glad...

Ny tuff vecka väntar, faktiskt jobbat lite idag med, sådan är jag, kom inte och säg ngt annat.

Dags att ta sig in i duschen och raka bort åldern, babyface om en stund. Garantibyte av tangentbord imorgon, i Helsingborg, passar bra så kan jag inhandla lite nya kaffebönor samtidigt. Det är totalslut

Önskar en skön vecka

Kommentarer
Postat av: Anonym



Babyface! Yes, det är min Gullefjun! Puss

2009-06-08 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0