Lättstörd?

Insåg att jag inte kan sitta på jobbet när jag gör uppdatering av budgeten 2010, det finns alldeles för mycket störningsmoment. Räcker med att någon står, pratar, skrattar eller gör något som inte är minimalt ljud för att jag ska bli irriterad. Fick säkert gjort 3 ggr så mycket hemma igår än vad jag fick på 11,5 timme på kontoret idag. Var egentligen först sedan alla gått hem som jag fick lite arbetsro.

Blev lite länge idag jag vet men vad gör man inte, samtidigt som det är riktigt trist att lägga in siffror så jobbar hjärnan på högvarv för att hitta en smidig lösning till alla problem, kul. Tyckte själv jag var hyfsat effektiv idag, vänta dock till imorgon, då blir det åka av (jobbar hemma igen)

Köpte med mig mat från Subway och solade på väg hem från stationen. Varit duktig och tittat på film istället för att surfa runt eller jobba. Nu har jag precis gjort mig skuldfri med mor och far, voila, det var de skattepengarna.....

Inget att irritera sig över idag då, njae, det har regnat och grannen har inte suttit och supit i trädgården med sina whitetrash kompisar, alltid något att vara glad över.

Dags att nanna kudden, solariefräsch som man är, längtar efter sol och värme igen !


Kommentarer
Postat av: Veronica

FAAAAAAN vad gott med mat från subway! :)

Själv liggger man på hårddiet.



Nu slutar jag jobb om 1,5 timme sen bär det tillbaks till Malmö efter lite solning :)

2009-06-11 @ 06:41:52
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ja just det kan erinra mig att ni ofta avslutade kvällarna på Subway. Det är ingen fara med de kolhydraterna om man bara tränar också och med mina 4,5 timme tennis denna vecka är det inga problem...

2009-06-13 @ 07:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0