Smått och gott

Får passa på och ladda upp lite medans jag känner för det.

Bara haft en underbar helg, precis vad som behövdes efter en mycket hektisk vecka. Var som sagt en sväng i Finland för budgetmöte. Anlände runt lunch och sedan körde vi till runt 20, snabb sväng in om vårt hotell, en öl och sean middag följt av en tokig kväll på två nattklubbar. Ska ni till Helsingfors så besök "Kalle", det är nattklubb i alla bemärkelser


KAMare på hotellet innan maten

Fredagen blev också intensiv från morgon till kväll, fick till sist se lite fotboll. Synd om Sverige, vilken spänning.

Lördagen var jag chaufför och gjorde inte mycket alls, H var i Malmö på tjejmiddag


Bild från dagens besök på hundbadet i Rydebäck, galet skönt i solen och premiärdoppet avklarat. Harry badade hur många ggr som helst :-)
Taco och vin hemma och äntligen fick jag upp badrumslampan, blev grymt bra !

Fotboll just nu och sedan sängen, så skönt !

"Skåpmat"

Polen efter regnet i midsomras


Långa bryggan, "bara" 500 meter idag, var uppåt 800 m på 1800-talet


Alstret som blev till på midsommar





Kommentarer
Postat av: Syster yster

Snacka om pepparkaka! Jag kör med sonens "Children´s sun spray" med faktor 20 för att inte förväxlas med en kräfta ;-). Har dock fått lite färg ändå efter veckan på Öland.

2009-06-28 @ 22:04:47
Postat av: Veronica

Ser verkligen sjukt härligt ut !

2009-06-29 @ 10:30:06
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0