Sverige är underbart

Mycket svårt att förstå mig på folk som ger sig av från Sverige denna årstid, ok, det är inte värme/solsäkert, men när det väl är det finns det få länder som kan erbjuda ngt bättre. Termometern i bilen viade mellan 27-29 grader när vi körde hem idag och känslan när man fått av sig paltorna och satt i gräset hemma med en kall sort guld i handen är nästan obeskrivlig. Så jävla synd att man måste jobba bara...Ska tyvärr till Finland för budgetmöte imorgon, i annat fall hade jag fan tagit ledigt. åter svedala på fredag mitt i matchen mellan England och Sverige.

En stabil insats igår och det var länge sedan jag tyckte ett svenskt landslag spelade så bra, mycket bra liveunderhållning. Håller nu stenhårt tummarna för att Sverige kommer till final, jag har biljetter.....

I övrigt, ja, grillning, öl, vin, whiskey och fotboll. Skall väl kunna kurera hostan med hjälp av det....

Adios amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0