Grymt kul

Det var skoj att ge sig ut i Malmös nöjesliv igen, får vi göra om :-)

Efter Jesus Christ superstar, som för övrigt var väl värd att se, gick vi vidare till Paddys där det intogs mat, öl och vin. Vi lurade lite på vart vi skulle svänga de lurviga och valet blev Sving Inn, gratisentré passade oss utmärkt. Som vi stuffade runt, helt slut i benen idag. Lite otäckt när brandlarmet gick men ingen reagerade, musiken fortsatte och bartendern serverade vidare! Var väl antagligen ingenting men vi tog det säkra före det osäkra och gick ut och in på Privé istället som för kvällen var schlagerbar. Inte fullt så bra musik där, passar varken mig eller H....Skönt att bara ha ett kvarter "hem", slocknade efter 3 någongång och jag lovar att jag sov ovaggad.

Hotellfrulle med en något ovan vy över Gustav var helt ok. hämtade hem vilddjuren från svärmor och susade hem. Jag klarade att vara vaken lite längre än H men sedan sussade jag också en stund, gött

Nu är jag färdig och jag menar det, helt färdig. Ny vecka, nya tag.

Shit, Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0