Inte på blogghumör

Ibland är det bara så att man inte orkar koppla upp sig och blogga trots att man egentligen har något vettigt att säga. Igår var en sådan dag, jag orkade inte koppla upp mig och blogga på. Vet inte om vad det nu vad jag skulle blogga och idag har jag ungefär samma känsla, jag skiter i det. Idag fick jag dock en minut över och här är jag.

Skal allldeles strax ge mig hemåt, det är boxtränardags 18:30 och man måste hinna äta innan dess. Blir en delikatess till mat, fickpinnar och potatismos, starkt underskattat :-) Vad det blir efter träningen vet jag inte ännu, det är också en oerhört viktig måltid så att kroppen återhämtar sig och gör av med rätt grejer och inte bryter ned musklerna. Tror folk i allmänhet inte tänker på detta utan tränar och tror att det skall ge ngt....

96kg hundmat har kommit idag (personalköp), nu ska väl hundarna klara sig ett tag, shit, jag skall bära ut allt till bilen i morgon, PUST.

Bara älskar den här årstiden, fortfarande ljust när man kommer hem och dagen är inte slut. Igår krattade jag löv och gjorde fint och det vara bara så skönt och avkopplande i den svaga vårsolen.

Till helgen har jag beställt en container så att vi äntligen blir av med all vår skit. Finns lite att ta av och att ta det i säckar till miljöstationen är helt uteslutet. 

10 minuter till, det skall jag väl kunna surfa bort, blir antagligen en rätt jobbigt dag ur jobbperspektiv imorgon.

Önskar en skön em.
 



 

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Sonen och jag åt fiskpinnar och pulvermos idag!

Fickpinnar vet jag inte riktigt vad det är ;-).

Tänk att jag dekat ner mig så sedan vi var barn!

På den tiden dög det ju inte med färdiga köttbullar och pulvermos för barnen i familjen W.

Kan dock tillägga att lingonsylten var hemmagjord från svärmor, alltid något!

2009-03-31 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0