Krasslig

Kände mig krasslig redan i natt, vaknade av magont, svettningar och frossa. Dock inget som ville visa sig mer än så (fast det var tillräckligt) H hade tjänstebil så vi susade in till Malmö, var i vilket fall som helst tvungen att få tag i jobbdatorn. 8:15 ringde jag IF bilglas, hon var mycket trevlig och förklarade hur man skulle göra. Ringde ochså en glasfirma i Landskrona som visst kunde titta på det direkt, var "bara" att komma förbi med bilen. Just det, jag är i Malmö, bilen hemma....Europcar, det blev räddningen, lånade en Skoda (Fabia?) och drog hem. Hmm, jaha, det är väl bara att köra då, med din ruta på förarsätet ersatt med en plastsäck, såg mycket. NÄÄÄÄÄ

Nåja, hittade iaf fram efter att ha dumpat cykeln på Ica i Häljarp, tala om logistiklösning. Mycket trevlig kille som ägde stället (anno 1918). Visst den bli klar i kväll. Yes, perfekt. Buss till stationen, illamående, fick sitta och vänta i närmare 40 minuter innan tåget som passerar Häljarp kom, promenad till ICA och tog cykeln hem. Riktigt svettig och illamående nu. Klarade mig dock och när jag kom innanför dörren stupade jag i soffan i arbetsrummet. Vaknade till liv runt 13, shit, jobb, jag har en VMI lösning med en kund och den gör jag på måndagar, lite brådis för att få iväg en bil till onsdag.

Jobbat, vilat, jobbat, vilat så såg min em ut. H tog 16 tåget hem och jag hämtade upp henne i Häljarp med Skodan, diesel, skönt vrål :-)

1000 kronor i självrisk, nåja, pengarna inte det viktiga, det är allt jävla mek.

Jobabde på lite till och somnade sedan på nytt i soffan. h lagade lite vit ficsk med ris som jag med möda fick i mig. Sedan kollade jag på vänner, Men behavning Badly och sov jag igen medans H var iväg på kurs med Harry.

Nu börjar jag vakna till liv, kroppen skriker inte av hunger och det känns just nu rätt ok. Undrar hur jag skall kunan sova i natt, dock, kroppen brukar klara det där rätt bra när man är dålig

Imorgon skall jag sitta hemma, vattenmätarbyte 11:30, som om man var hemma jämnt och inte hade ngt annat för sig....

Skippar antagligen boxträningen, beror dock på hur mycket energi jag fått tillbaka

Slafen sie gut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0