Lördag

Dagen efter en Lundellkonsert och jag är helnöjd. Han är underbar vår Uffe, även om det märks att han kommit till åren kan man inte låta bli att förundras över vilken energi han har. Spelade nästan oavbryten i 3 timmar, gubben är alltså 59år. Kan jag hålla igång så när jag skall fylla 60 kommer jag vara nöjd.

En del del sköna låtar och ett par jag aldrig hört live, Kitch var en av dem, go låt. Tror setlistan var ungefär som i Göteborg

1. Omaha
2. Butiken
3. Hitza hitz
4. Ut i kväll
5. Håll mej!...åh, ingenting
6. Underbar morgon
7. Rik man
8. Katt i fönstret
9. Gammal Dodge
10. Rialto
11. Pissväderspolska
12. Kapten Kidd
13. Förlorad värld
14. Kitsch
15. Jolly Roger
16. Elden + dikt Vier Jahrseiten
17. Hon gör mig galen
18. Om den här vintern
19. Chans 20.
Gå ut och var glad

Xtra1:
Medley; Den vassa eggen
Fem minuter Fyra hjul som rullar
Öppen väg, öppen bil
Hela huset skakar
Om jag hade henne
Härligt härligt, farligt farligt
Jag har jobbat för hårt
Hela huset skakar
Jag har jobbat för hårt

Xtra2:
1. Koltrastsången
2. Folket bygger landet

Hmm, fast jag saknar Spike någonstans, nåja klockrent som sagt. Hämtade därefter hundarna hemma hos Mamma K och var väl hemma strax efter midnatt.

Tennis idag, kul som fan som vanligt. Nu har jag redigerat Charterhjältar till en kollega och snart är det säsongspremiär för V75, YES !

Grillspett ikväll, ja helgen är räddad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0