Nytt projekt och träning

Nytt projekt på gång på jobbet, suttit i telekonferens i över två timmar idag på em (mellan 15-17). verkar vara intressant men jag blir liksom inkastad en månad efter de andra, skall väl gå, inte så hemskt mycket att göra. Dock lär det bli lite mer resor, till New Malden av alla ställen. För er som inte vet är et en liten HÅLA sydväst om London, där finns.....Ja ingenting i princip.

Veckan efter påsk är vigd till detta och egentligen veckan efter det med. men då är jag på resande fot med annat.

Så var det boxträning igen, idag är jag helt darrig efterår, sketa jobbigt. Så gott jag kommer sova när man väl kommer till ro. Dags att vräka i sig mat så att kroppen återhämtar sig på rätt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0