Sovmorgon

Vilken känsla! Vaknade 5 minuter innan klockan idag, helt utsövd och sedan var dagen helt annorlunda, trots stress och massor att göra så har det varit helt ok. Var inte helslut när jag åkte hem och har inte nannat sedan jag kom hem. Skall absolut unna mig mer sovmornar framöver :-)

H och vovvarna hämatde mig vanlig tid på stationen, Harry har röntgats idag med goda resultat (H har varit ledig)

Ringe till vännen J men efter lite prat med hans sambo och enbart någon minut med herr J så bad han om att få ringa senare. jJg försöker styra upp en träff med grabbarna helgen v20, skulle vara riktigt roligt. Vi har aldrig träffats alla på en gång och det kanske är på tiden.

Sitter och sniffar in doften av potatisgratäng med grymt mycket vitlök, till denna serveras Hjortbiffar, mums (hoppas jag)

Imorgon är det tennis, ev fotboll på Malmö stadion (sista gången?) som är inplanerat än så länge.

Önskar alla en underbar fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0