Tennisförlust

Suttit och tittat på Sverige vs. Israel i ett par timmar, synd att han inte orkade ända hem men Israelen vad kvick och duktigt. Skall bli interessant att se hur Vinciguera klarar sin match, vilken rysare. Hade gärna varit på plats men, ja precis....

Idiotjävlarna som bråkade utanför stadion igår då, patetiskt, framgår så tydligt att de inte var där för att demonstrera, såg ett klipp på sydsvenskan, man blir ju bara trött. Vad tror de att de skall uppnå och tycker de verkligen att det är värt det, många av dem är nu märkta för livet.

KK var här igår, hade köpt med sig pizza, de är så härliga, alltid fulla med energi. Jag var ngt trött men höll mig iaf vaken.

Idag är H iväg och jobbar, tomt här hemma utan henne, hoppas hon hör av sig snart så hon kan få inköpslistan. Är lite svårt att ge sig ut med en bil utan ruta påvänster sida fram, sitter en plastpåse där för att skydda. Måste ringa If det första jag gör imorgon. TACO det är planen än så länge, vi får väl se om den står fast

Magmaskin i vardagsrummet och tennis, ja det var så det såg ut för en stund sedan. Nu oroar jag mig mest för hur jag skall kunna gå imorgon.

MATCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0