Time

Ja herregud, tiden bara försvinner iväg, det är helt sjukt, ena sekunden är det söndagkväll och helt plötsligt tisdag kväll.

Vad hände däremellan? Jo Harry fyllde 1 år igår, eftersom första hundåret räknas som dubbelt ggr 7 så borde han vara 14 människoår, det är ingen valp längre. Slyngelålder, fast det är inte så farligt, han är go :-)

Tränat box idag, som vi körde, lyckades sträcka insidan av låret vid en kickövning känner jag och känner jag så idag vill jag knappt veta hur det kommer kännas senare i veckan. Lär iaf sova gott i natt, det är en sak som är säker.

Grannens bil är hemma igen, tänt inne, undrar just om han sluppit ut eller vad som händer, hela huset är tömt sedan innan. Får väl luska lite och se !

Tänker däcka tidigt idag, ny arbetsdag imorgon. Fick en ny stol från kinnarps på prov, mycket najs. Oj som jag skall arbeta nu !

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Mycket spännande med grannen!

Håll oss uppdaterade!

2009-03-18 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0