Förkylt

Det har varit förkylt på Barrstigen 4 under ledigheten, H började redan i onsdags och jag har också haft något som irriterat i halsen ett tag. Idag är vi värre än innan, kanon och redig svensk som är förkyld när man är ledig och inte under arbetsveckan....

K&K var här på grillning igår, iklädda tjocka kläder och filtar satt vi faktiskt ute och njöt. Fick ge upp när solen gick ned, längtar så till de långa varma sommarkvällarna :-)


Lär inte göra många knop resten av dagen, är sugen på att åka in till Malmö och hämta min nyinropade slipmaskin av märket Bosch.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej



tack för omtanken!dock är jag fortfarande kass, och att medverka i festen igår gjorde inte febern och förskylningen bättre. Så trist !

Nu får jag ligga hemma några dagar och kurera mig !



Var glad att du sluppit skiten, inget vidare inte.. men man är väll på bena inom en vecka hoppas jag :(

kram

2009-05-03 @ 20:33:10
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0