Hundtävling, yellow och poker

Skön kväll igår, började på Ölgatans ölcafé med öl, ryggbiff och massor av skitsnack. Skickade ut köttet en gång men när det kom tillbaks var det perfekt, vem vill ha nästan "well done" när man kan få det saftigt och fint?

Sedan direktrapportering av Z från Kalmartravet, äntligen, Yellow travade hela vägen och blev 3:a, har haft mycket ångest för henne men nu så. Hon är sent utvecklad och jag bara hoppas att det flyter på bättre nu.

Därefter pokerspelande hemma hos E, spelade mycket diciplinerat och vann båda partierna. SMS-kontakt med H som lyckades bli 3:a med Harry på lydnadstävlingen hon var med i, blev uppflyttad i nästa klass, bra jobbat

H kom och hämtade mig på stationen 01:40, lite  småsliten var man allt men gud så skönt att få vakna hemma idag. Gått och småpillat i trädgården, underbart väder.

I kväll ska vi till Svärmor som fyller 65, jag har erbjudit mig att köra, vi min beskärda del av alkohol igår...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0