Skilda sovrum och eftersnack

OJOJOJ, ett skott på mål räckte, Chelsea hade segern men slappnade av lite på slutet. Två minuter kvar och Barelona vidare, jag jublar, helt underbart. Nu MÅSTE Barcelona slå Manchester United också så är det fulländat. Jag skiter i hur många straffar Chelsea kanske skulle ha haft, nu fick de inte det. Spelar ingen roll hur mycket de tjafsar, SVAGT !
Se till att avgöra istället, där fick de för att försöka spela på resultatet.

Nu skall jag gå och lägga mig i mitt sovrum som är skillt från Hs sedan ett par dagar tillbaka. Jag för sådant liv när jag är förkyld så ingen av oss kan sova. Imorgon kanske jag flyttar hem igen

Bara älskar fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0