Vilken trevlig helg

Återförening med Partnertecharna igår, vi blev 7st varav ingen jobbade kvar. Gud vad jag saknar skratten och galenskaperna, vad snabbt man kan glömma. Började hemma hos M och vid 00:30 körde J ned mig, M och C till stan, där blev det Hipp. Kan inte för mitt liv säga att jag tycker om stället och schlager, nej, går fetbort. Väldigt trevligt att vara ute med M&C dock. Till slut kunde jag krypa till kojs på hotellet, klockan var väl en sådär 4:15 eller så....

För att få ngt i mig så ställde jag faktiskt klockan, suck, kan de inte servera frukost längre än 10:30, jag var ju ändå ute igår. Hotellfrulle är gott !
Efter utcheckning lämnade jag väskan på stationen och drog upp till Möllan, träffade på en annan kollega från Rexam, han och svågern satt och drack lite öl i solgasset, jag hängde på :-)

Sedan match och som väntat vann Malmö, var så gött, nära på svimvarmt inne i grytan, tjena. DIF målet efter ett mycket tveksamt ingripande (eller brist på) från Dixon. Jag hade det på känn redan innan, han jobbar inte som Sudic.

Lyckades sedan kasta mig på tåget och H mötte upp på stationen, lite tärde hon med efter tjejmiddag igår. Handlade och grillade på lite kycklingfillé.

Nu har jag kollat sport och kommer om några få sekunder däcka i sängen, 4 dagarsvecka väntar sedan lite ledigt, YES !!!

Önskar alla en underbart vecka


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vänstra? jag röstar på dom högra, vi får se om han lyssnar. Men kul att höra alla andras röstninar med ;)

2009-05-11 @ 00:52:24
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0