Wigan

Wigan skrällde nästan hemma, tog ledningen mot Manchester U men som vanligt fick Man U in bollarna till slut och vann med 1-2. Tyvärr är guldet snart deras.

Jobbade till 20:15 idag, man är inte riktigt människa efter en sådan dag, tänkte klara av att inte jobba fredag eftersom jag har tagit semester, då får man lida pin. Blir ett helvetes ös imorgon med, måste bara få in allt innan jag går hem imorgon, kanske får titta på lite jobb på fredag med, i största hemlighet :-)

Semester en vecka och som jag ska njuta av att göra inget och ännu mindre än det.

Två kockar kommer hem på middag i Kristi himmelfärdshelgen, shit, får googla vad jag ska hitta på att bjuda dem på. ÅNGEST !!!!

Den här mannen är trött och ska sova, ojojoj vad jag ska sova

Höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0