Hästen "såld"

Dealat bort mina andelar i hästarna nu, trist som fan eftersom det var kul att se ens egen kuse springa runt på banorna men skönt att bli av med utgiften. Känner jag den andra delägaren rätt så går hon väl och vinner nu det brukar vara så..... Riktig slappetisdag, förutom dammsugning och matlagning har det inte sket många knop idag. Fick nog igår när jag höll på med Paxsammansättning fram till läggdags men bra blev det. Inne i en jagvillintesovaperiod, läser till långt efter lämplig tidpunkt på kvällarna och är astrött på morgonen. Lyckades nanna en stund på kvällen idag så nu kan jag väl läsa ett tag till.... Audit på jobbet, stirrigt som f, hinner inget annat. Gillar pressen, det krävs fokusering och strukturering, det är jag, helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0