Uppdatering

Ibland mår man dåligt när man inte bloggat på ett tag, är det normalt? Som om någon överhuvudtaget skulle bry sig om vad som händer. Undrar just hur många timmar som spenderats på bloggen eller fejan för att uppdatera (mig) om vad jag gör?

Kanske kan vara intressant när man glömt en händelse eller speciellt ögonblick om några år så jag fortsätter väl


Spenderade helgen i Kalmar, åkte från Malmö redan 13:15 på em. och efter 3 timmar, några öl och lite tidningar senare anlände jag till Kalmar. Z plockade upp mig på stationen och vi drog ut direkt till Kalmartravet där Yellow skulle kvala strax efter 17. Hon klarade kvaltiden men jag tyckte hon såg helt slut ut efter upploppet, hon var iof ända montéhästen och startade längst bak och banan var tung, njae. Fick precis meddelande om att hon startar igen på fredag, 8:e spår i volt, har ju hästar framför sig så det kanske kan bli bra om det inte går alltför fort. Jag säger fortfarande att jag inte kan ha ett så dyrt fritidsintresse som inte ger mer tillbaka, hur det ska lösas vet jag inte men det får väl bli en diskussion.


Efter loppet köpte vi med oss Take Away från Zorbas och åkte ut till Rune Häll och käkade (är gatan där de bor tillfälligt)

Grundade på bra och begav sedan iförda overall till kåren, inte megamycket folk men alltid trevligt med teknologer. Hävde öl, capsade och umgicks, blev inte alltför sent men en del innanför västen….

Plockade sten på Z&V nya tomt i ett par timmar i grådiset, blev riktigt slut och det var gött att landa i soffan med en glögg på eftermiddagen. Bankett med kostym och hela köret på lördagen, 80 personer på sittningen, saknar teknologsittningar, där är drag :-) Mycket dricka blev det….Synd att inte någon mer än jag och Z var där från vår årgång, nåja folk får göra vad de vill. Mellanfest i en studentkorridor som mest gick ut på att hålla ett bråkande par ifrån varandra, ja se ungdomen. Hade inte dragit igång när vi var tillbaka, tog en öl eller två innan vi åkte hem. Både jag och Z hade väl fått lite för mycket i oss.


Söndagen var det hemfärd och det var skönt att så småningom landa hemma hos svärmor och Kito, H och Harry anslöt efter tävlingarna som gått sådär, fick mat och sedan äntligen hemfärd.


Värsta med helgen helt klart att inte vara hemma en sekund, gillar att vara just hemma och bara vara och det är väl skönt det


Trist mellanvecka på jobbet utan några speciella deadlines, segt som f. Ska jobba hemma imorgon så får jag iaf en sådan dos samt sova lite extra, sketatrött i kropp och själ (vattengympade på lunchen igår)

Undrar hur jag ska få eftermiddagen att gå, får väl ta tag i något


Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAHA, Gustav åt det andra hållet? usch nej. Han är alldeles tvärtom och glad är jag för det. Bara för att han bryr sig om sig själv med utseende, kläder och frisyr och vågar sig på annat :)



Hoppas det är fint emd Stiff annars.

Kram

2009-11-10 @ 11:49:01
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0