Kylslagen match?

Jag är ändå från Norrköping (eller har iaf bott där), borde jag inte ta mig till Landskrona och stödja dem in i det sista?  Jo precis, det får bli så. Underställ på och glöggen förberedd hemma för det kommer bli kallt.

Har ärligt talat mest kvidit i år när jag sett att de förlorar, förlorar, förlorar och förlorar. Det är synd och skam, Norrköping är ett lag med gamla anor som verkligen skall spela i högsta serien. Det har aldrig varit mitt lag, mitt fotbollsintresse har väl egentligen alltod varit måttligt tills ett par år sedan.

Bakgrunden till IFKs bottenresultat i år verkar vara ett organisatoriskt kaos, skador och turbulens. Vilken förening kan prestera under de förhållandena? Spelare som inte spelar på rätt platser, andra som blir bänkade och en envishet att spela 4321. Jag får rysningar när jag ser den sifferkombinationen, vem har kört så hela säsongen och hade fram till för 6 omgångar sedan STORA problem. Helt rätt, Malmö FF, inte spelarmaterial till tanken och hur gick det, åt skogen. Tur att "rätt" spelare blev anstängda så att tränarna var tvungna att agera och nu, vad är det 16-2 på de sista fyra?

Önskar IFK all lycka till ikväll, försökte hitta något om fans som skulle dit men det verkar dåligt. Jag står där och fryser i vart fall, 19:00, Ses vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0