Slappesöndag

Undrar just när jag klev upp 10:45 senast :-) Hur skönt som helst att dra täcket över huvudet och sova vidare när H och Harry klev upp i morse för att åka iväg och träna. Kroppen sliten efter tennisträning, igår var jag ensam och flåset var uppe på max innan vi var klara.

Hs bror med fru och lilleman var här igår, grillad oxfilé med Achochilli och chokladpanering, sallad och två sorters bröd. Jo tack, det var gott (och starkt). Som tur var fick jag lov att titta på fotbollen men vid närmare eftertanke så kunde det kanske varit, katastrofdåligt.

Idag ska jag inte göra ett skit (ok disken från igår då), läsa, titta på en film, slappa och toksurfa. Borrade rakt in i tåtarna på elfelet igår så nu ska det också åtgärdas, men INTE idag

Kito snarkar från sin bädd och regnet strilar ned ute, jag återgår till surfandet. Åh underbara söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0