Vaccinerad



Idag var det så dags för vaccinering, mycket förvånad över väntetiden som i princip var 0. Gick rakt in och satte mig i ett bås, ett litet stick och voila, klart. Hade förväntat mig en strid ström av männsikor men icke, valde iof en strategisk tid, 11:35.

Kände nästan direkt att det stramade i armen, som träningsvärk och det är helt klart en biverkning. Känns nu som om någon slagit mig väldigt hårt på armen. Lite tryck över ögonen och varm är en annan, nåja går över

Stressar som en galning sista dagarna innan månadsslutet, shit det är mycket som ska kollas så att man kan uppnå bästa möjliga resultat. Tror ändå jag tar en sovmorgon på en timme imorgon när man har möjlighet (H har jour och har egen bil). Fredag teater, lördag ensam hemma och passar hundar, H ute på roligheter.

Fotboll för hela slanten reterande timmar av kvällen, ändå lite positivt med mörker och rusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0