5-0, trött som en gnu

Hektisk dag igår, två fucking möten att förbereda och så lite tid. Satt till strax efter 17 och stressade upp till stadion för att fixa biljett. Hem till E en sväng för att kolla utvecklingen i lgh, grymt fint börjar det bli. Fortfarande mycket imponerad av att de kan bo i skiten bara, herregud vi pratar ju inte veckor, vi talar månader och år....

Jag var helt chockat efter 5-0 igår, efter 2-0 efter 6 minuter stod jag och lipade, det var så förlösande. Cyklade i halvlek ner till stationen för att spana in andra halvlek och sedan ta tåget över till KPH. Önskar så att jag varit kvar i stan och firat med alla andra.

Iställer flyget 22:40 och kom till slut i säng på ett hotell i källaren på flyplatsen vid 2 snåret, somnade som ett barn.
5,5 timme sömn, frukost, möte hela dagen och tillbaka. Bilen på service (3000 spänn, tack för den), låste på nytt in väskan och fick ta tåg hem och cykel från stationen. Skönt att komma hem till h och vovvar.
Imorgon blir det uppstigning 5:30, vi ska cykla till stationen och lämna hundar på vägen. Möte som ska förberedas och grejer från idag som ska justeras, shit blir hektiskt

Lär lägga mig tidigt idag, saknar några timmar sömn


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nja ibland är sålunda en bra adress! Haa! Efterfest vet du.

2009-09-23 @ 09:21:52
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0