Häljarp - en jävla stöldhåla

Jaha, dags igen då, Hs låsta cykel stulen på stationen i Häljarp. Det är fan helt sjukt, jävla packhåla, SUCK,

Var tvungna att cykla från Harrys i morse då vevaxelgivaren gått åt h, kom sent till jobb och fick lämna tidigt (gulp, gillas inte av flexen) och så detta. Jag blir så trött, det är nog det jag blir. Nu har H tur som har en nycykelförsäkring och den löser väl ut nu om hon bara hittar ramnummer. Man kunde nog sjutton betala en polistjänst genom att lägga ngn i buskarna som tar allt slödder som hittar på dumheter på stationen.

Snart derbydags, ska bli intressant att se om inte DIF kan tvåla till AIK, vi får väl se

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är inte den första som fått cyklen snodd, har vänner som bor där. Så jävla surt, jag blev av med min cykel för en vecka sen med.. fast i malmö :(

2009-09-30 @ 19:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicacandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0