Helg

Shit, det blev mycket såhär första veckan efter semestern, ha rinte ens haft tid att toksurfa :-)

Konferensen blev mycket lyckad och trots det mindre fancy stället Frostavallen hade vi trevligt. Hade övervakning i form av säljchefen som tyckte att min chef skulle kolla hur det var med mig. Sköt din egen jävla business pucko....

Har inte hunnit med så mycket annat faktiskt, ska ut och springa med Harry om en stund när han smält maten lite. V75 på Jägersro imorgon, var länge sedan man var där live en lördag, omgången kryddas av jackpotmiljoner från förra helgen. Vår kuse har blivit behandlad av ngn sorts naprapat eller kotknackare eller vad hon nu var. Kommer inte bli start på ett par veckor, det börjar bli dags att prestera, Scan nästa?

Mina tennistider från hösten har trillat in också, två dagar i veckan. Torsdag 20-21 och lördag 11-12, känns helt ok, kanske inte kan varje gång men mycket tennis kommer det bli. Springning 1-2 ggr på det och så vattengympa så lär jag vara fit även till jul ;-)

Nä, nu får vi dra, jag ska fredagsvila sen, det är för jäkla skönt en fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0