Jobbar hemma

Tar och jobbar hemma imorgon, tjänar en del tid på att inte behöva ta sig fram och tillbaka, kanske till och med kan få till en klippning av gräset innan familjen kommer hem.

Ingen boxträning, H fastnade på jobbet  och vi var hemma sent. Jag och Harry var dock ute 6km och sprang, duktig hund, helt utan halsband, missade bara honom en gång då han lyckades sätta av efter lite kaniner

Besiktas vs Manchester U, lite halvseg, väl avspelad bortamatch, inget tempo. Ser fram emot morgondagens batalj mellan Inter och Barcelona, kom igen nu Zlatan, han kommer inte få det lätt....

Zynkat kalendrar jag och sambon, Oktober mer eller mindre fullt, November hyfsat öppet en så länge, vill inte ha varenda helg inbokad. Måste få finnas utrymma för spontanitet eller helt enkelt inte göra ett skit (absolut favorit)

Imorgon ska jag njuta när de andra drar iväg, jag ska sova till 7:35, jäkla lyx !

Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0