Magont

Shit, sista dygnet har inte varit roligt. Efter den stenhårda boxträningen igår fick jag en sjuhelsikes magont, som kramp som bara vägrade släppa. Sov väl ungefär 2-3 timmar i natt och var duktigt mosig i morse när klockan ringde. Trots detta så släpade jag mig till jobb men det var bara att inse redan vid 9-snåret att det inte skulle fungera.

Mycket fokuserad körde jag hem igen med datorn i bagaget, kröp ned i sängen och kopplade upp mig via det trådlösa. Värmen på magen (och tiden) gjorde att jag vid lunch slumrade till i två timmar och nu känns det helt ok.
H sa att hon kunde få sådana problem när hon dricker tee och det gjorde jag faktiskt igår, två koppar till och med eftersom kaffet på jobbet smakar blä. Måste vara ngt sådant eftersom jag inte mått dåligt eller gett ifrån mig kroppsvätskor så som man brukar vid magsjuka.

Träning ja, springning två ggr i helgen (fredag&söndag), i söndags hela 12 km! Mycket länge sedan jag sprang så långt, helt slut i kroppen. Boxträning igår och nu börjar tennisen imorgon, två ggr i veckan framöver. Dags att göra av med de extra kalorier man samlat på sig i sommar....

Redan uttråkad på jobbet, det är samma visa hela tiden och man springer i ett ekorrhjul. Jag måste få ngt annat att göra, jag står inte ut med det här.

En tröst och något att se fram emot är vintern, närmare bestämt v5. Denna vecka åker vi till Italien på semester, ska bli så jäkla kul att testa backarna vid Monterosa Ski. Vi räknade på om vi skulle ta bilen ist för flyg men jag tror slutsatsen igår blev att det knappt är lönt på två personer

Kanske är dags att testa hur bra magen verkligen är, måste få i mig mat!

Malta-Sverige, kommer det bli spännande, nä, hade nog hellre sett våra andra kvalmotståndare

Tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0