Ny Malmöseger

Trots tennisträning fick jag iaf sett fotbollen idag, det var helt enkelt bara att avskärma sig från världen och se till att inte få reda på resultatet innan jag kom hem. Snygga, härliga mål, som jag njöt. Blev inte direkt sämre av att få avnjuta min äppelpaj med vaniljsås till
Jobbat hemma idag, bara älskar de dagarna, enda gången man ostört får arbetsro och kan fokusera, kontorslandskap må vara hur bra som helt men lite lugn och ro ör inte för mycket begärt och så länge det är grönt med chiefen så skall jag nog fortsätta med det
Bara älskar tanken på fredag och hur mycket jag vill göra i helgen, vi får se vart det slutar
Nu skall dagen sluta med dusch och bums i säng iaf, nu börjar ögonlocken bli tunga

Kommentarer
Postat av: Veronica

du behöver inte oroa dig, jag har sjukt kul.. fast jag har lite ågren efteråt. Sinnessjuka saker man gör på fyullan:P

2009-09-27 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0