Nya demonstrationer

Suck och dubbelsuck, idioter hur jävla pantade får man vara. Igår försökte man stoppa verksamheten på Amangerverken, visst jag kan hålla med om att det inte är bra med kolkratf men vad heter alternativlsöningen? Tänker idioterna längre än näsan räcker? Alla fattar att kolkraft inte är bra men att stänga deras verksamhet skulle innebära att ingen kan leva ett "normalt" liv längre, hur skull snorungarna då kunna ladda sina mobiler, lyssna på sin skitmusik, glo på tv och softa som de brukar. Nä smik på bara stjärten skulle de ha. Klipp er och skaffa er ett jobb !!!

Kakelprojektet gick åt helvete igår, jag som aldrig skurit kakel förrut förstod rätt snabbt att det inte kommer gå med den skäraren jag hade köpt. Knäckte x antal bitar och svordomarna haglade. Får ta tag i det om 14 dagar istället.

Rent slut i kroppen efter en mycket bra tennislektion igår, nu skall det softas och senare skall jag in till Malmö och kolla på matchen mot Hammarby. Intressant, de om några behöver poäng, undrar om Malmö orkar stå upp, jag ska iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0