Partaj

Söndagkväll och det kan konstateras att det varit lite fest i helgen ;-)

Fredag var vi hos en arbetskamrat och grillade, jättetrevligt (passade på att hjälpa henna få mer kvällssol), därefter passade jag på att besöka ett par i v hamnen som hade party. Stackars grannar...

Inte lite sliten på lördagen, skippade tennisen och drog mig så långe som möjligt. Vid 13:15 ungefär så styrdes kosan mot Växjö (H körde av någon kostig anledning) Mötte upp päronen och syster yster med familj och käkade älgburgare på ett ställe i centrum. Gemla heter det där vi sedan var på kräftskiva, städat men väldigt kul. 39 året som de har den. Husvagnssömn i natt så nu börjar man sitta och nicka lite.

Strutsfile med sallad och baugette och lite rödvin på det så mår jag som en prins. Sista ansträngningen idag blir sporttittande följt av bums i säng.

Imorgon jobb, jobb och ännu mer jobb, fotboll och plan till Finland 22:40, shit, jag kommer vara trött

Åter Svedala tisdag kväll, kanske boxträning

Natti


Kommentarer
Postat av: Veronica

Stackars grannar? det var ju för fan grymt kul :P De får stå ut med lite galaj, tror inte så många var hemma annrs brukar dom klaga.



Visste var det trevligt att dela taxi:P Jag fattar knappt vad jag gjorde där själv, sov hos en polare.



Förrresten Stiffmeister vad händer på¨fredag kväll? vil du eller du & tjejen ta några öl med mig & Sara ? vi tänkte ta massa öl i Landskorna på fredag kväll. Hade varit skit kul om du ville gänga :P



Puss och kram

2009-09-21 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0