Seger

jajamen, helt otroligt. Malmö gick och vann på bortaplan och med två underbara mål av Ofere av alla spelare, ja, det funkar ju det med. I min stilla undran måste jag fråga mig själv vem fanken som ska spela nästa match, var och varannan har gula kort staplade nu. Var hemma hos en arbetskamrat som är DIFare och kollade, trevligt att få lite sällskap av ngn som också uppskattar fotboll.

Blev en del av den varan i helgen också, en 4-7 matcher sådär :-)

Snickeriarbeten klarades också av, plus inköp av material till kalking, blir helgen den 26-27 tror jag, aldrig testat.

Boxträning idag igen, känner mig riktigt laddad

Trist på jobb, toksurfar lite, trött som jag vet inte vad. Lite sent i säng.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0