Skön lördag

Vi såg en shopaholics bekännelser igår och den allmänna åsikten var att den inte motsvarade våra förväntningar på en må bra film. Får framföra detta till mina kvinnliga kollegor på måndag, de tyckte den var bra när de var och såg den på bio. Idag klev vi upp rätt sent men precis lagom så att man kunde käka frulle i lugn och ro och sedan bege sig till tennisen.

En ny tränare till och både jag och M (en kille i min grupp) tyckte nog han var lite skum, frågade oss vad vi ville göra, hmmm. Jag tyckte ändå det blev bra för det var mycket "slående" och det behöver jag verkligen

Hjem & fix fick besök av mig efteråt, grejer till kakling och en gipsskiva, samt lite reglar blev inköpt. Väl hemma har jag monterat en fotplåt på baksidan samt rensat mellan plattorna på framsidan. Kollat på v75 på datorn och har nu upptäckt Iraqgoals.net där man kan se livestreamad fotboll. Hur bra som helst, det innebär att jag kan sitta ute och kolla i trädgården och avnjuta en öl.

Nya grannarna kom idag, 725 000 har de tydligen köpt stället för, vilket fynd men å andra sidan, tror inte huset är så värst mycket att ha. Han i huset har klippt gräset i ett antal timmar och jag kan bara tänka mig hur tungt det måste vara. Hon putsar fönster, städar och fejar och har redan lånat en trappstege av oss. Känns ändå bra att mr Svensson med sin skummispolare inte kommer tillbaka och att det är ngn som bryr sog om stället.

Börjar bli kyligt, dags att kliva in kanske 

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Nya grannar UNDERBART! Hoppas de är lite mer diskreta än de gamla var ;-).

2009-09-12 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0