Förkylt

Jaha, nu gick det inte längre. Allt snörvlande runt omkring på arbetsplats och allmänt har slagit till idag. H stannade hemma idag och runt lunch började jag också nysa och bete mig, blä !

Varit massa att göra på jobbet, inte fanken ska man tro att man ska kunna njuta och mjukstarta efter en semestervecka. Nepp, den här veckan har det blivit- timmar extra på 3 dagar! Vaknade så inatt också när hjärnan börjat hinna ikapp, kom helt plötsligt ihåg vart jag hade gjort av ett mail som jag skulle skicka vidare. Mellan 2-3 i morse satt jag uppkopplad och svarade på mail, liak bra det så kunde jag återgå till sömnen efter det.

Ska jobba hemma imorgon fm och på em ska vi till en kunds nya lager utanför Helsingborg, ska börja fylla på det i nästa vecka så det är bäst att jag lägger manken till. Atjoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0