Nya Iaktagelser från Finlandsresa

Roar mig, som sagts innan, med att iakta på mina resor (inget annat vettigt att göra). Denna omgång en del roligt
Massor av asiater utan bordsskick. Hur fan satt den unga tjejen bredvid mig i morse?!?
Timide taxichauffören som visade sig ha en mörkt (arg) sida när kortterminalen oväntat la av......
Dampdansken på planet hem iklädd shorts och T-shirt, hallå ok du har varit i Thailand men hemma hos dig är det runt 0. Dansk, ja verkligen
Vet att man inte ska säga ne..r men herregud vad snopen jag vet när den "mycket svarta" killen bredvid mig började prata ren klar svenska
Alltid lika skönt att komma hem, jag stannar hellre lite längre på ett ställe. De här resorna över en natt tenderar att bli alltför intensiva
Kollar Milan-Manchester U, sannslösa mål, Rooney vet hur man nickar en boll
Snart sängsdags, arbetssamma dagar i antågande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0