Avatar

Igår var vi och såg Avatar, en fullkomligt underbar film. Den var så makalöst välgjord, det gick inte att se animeringen, allt var fantastiskt verkligt. När filmen var slut var det liksom bara ett WOW som pyste ut mellan läpparna, vilken tillfredställelse, en ny era när det gäller filmskapande har börjat. Att den gick i 3D tänkte jag skulle bli konstigt (Tv-piratglasögon) men det var "riktiga" glasögon, vi såg iof inte kloka ut i dem. Efteråt gick vi ut och åt på Moonlight vid Davidshall, fisk & skaldjursrisotto med kräftsjtärtar, två underbara Aleöl och ett glas rött. Tur att H hade tagit tjänstebilen in till stan så slapp jag att köra. Ja det kunde jag inte förresten, på något sätt blev foten helt över/felbelastad igår när jag och Harry var ute och sprang. Det är knappt jag kan stödja på den idag, riktigt jobbigt. Idag åker iaf julen ut, det är mer grannbarr här inne på golvet än någonting annat känns det som.




Kulturkritiker?


Och här är två till, så söta vi är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0