TomTom go live 820 - vilket hjälpmedel !

Som Taxichaufför och rätt så ny sådan är jag den första att ge respekt till dem som hittar överallt, jag fattar inte hur de kan. Själv slår jag mer än gärna in adressen i min GPS och ber till gudarna att den fungerar, chefens första prioritet är inte att uppdatera dem som finns i bilarna direkt...Iphone och Google map heter min bästa vän när man hamnar i mer nybyggda områden eller ute på landet.

Tog ett test från Smartsson idag, klockrent jag vill bara få testa denna nya underbara manick från TomTom, vill du också bli testpilot så testa länken nedan men blir det du så måste du nästan dela med dig eftersom jag kom med tipset ;-)
http://smartsontestpilot.se/tomtom-go-820/bli-testpilot/

Denna fräcka video visar lite vad det handlar om




Håll nu tummarna för mig !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback